وقار تصاویر درون استراتژی بازاریابی محتوایی

این پیغام توسط اداره بازرگانی ایسنا با مرام معاون بوسیله کسب و کارهای ایرانی برای حضور مظفر در فضای مجازی تمهید شده است.

نادیده قبض تعامل با کاربران همان چیزی است که می تواند بوسیله کسب و کارها صدمه جدی وارد کند. در حقیقت، چنانچه کسب و کارها ظرفیت های خود را بوسیله نواخت نشناسند و تو این دست خط سرمایه گذاری نکنند، با بغرنج اساسی مواجه می شوند. شاید جالب باشد که بدانید یکی از راه های اضافه تعامل میان کاربران مصرف از محتوای بصری به ویژه تصاویر به عنوان بخش مکمل محتواست؛ بنابراین، بهتر است از تصاویر غافل نشوید.

چگونه از تصاویر مصرف کنیم؟

تصاویر یکی از اجزای عمده بازاریابی محتوایی محسوب می شوند و تقریبا تمامی پست ها و مقالات شما باید در پیاده شدن تصاویر منتشر شوند. فرقی نمی کند که قصد تولید چه نوع از محتوا را دارید، یک مطلب وبلاگی، پست شبکه مدنی خواه هر محتوای دیگری. سعی کنید که محتوای شما حداقل یک تمثال درون دل خویشتن داشته باشد.

برای آن که تامین شوید تصویر انتخابی شما غلبه کافی برای فراخوانی مشارکت و تعامل کاربران را دارد، به نکات مادون توجه کنید:

·  اندازه: چه شمایل انتخابی متعلق بوسیله خودتان باشد و چه آن را از اینترنت استفهام کرده باشید، مطمئن شوید که بالاترین چونی ممکن را دارد. مورد مورد تصاویری که برای محتوای خویشتن تفویض می کنید، فقره نماینده کسب وکار شما را دارند. آیا می خواهید برند خود را با مشتی از پیکسل های تار شناساندن کنید یا قصد دارید یک چهره ساطع از آن ارائه دهید؟

·چهره ها: داخل رخساره ممکن در تصاویر خود از چهره افراد استفاده کنید. تا اینکه درصورتی که بیننده محتوای شما این چهره را نشناسد، بهتر از اشیای بی جان با آنها ارتباط استوار خواهد کرد. علاوه بر این، تصاویر دارای چهره در الگوریتم فدایی از سایت ها ترجیح بیشتری بخاطر نمایش دارند.

· سرمایه گذاری: بسته بوسیله اینکه برای پست های منظم خود در راستای اجرای استراتژی های بازاریابی محتوایی به چند تصویر نیاز دارید، ممکن است سرمایه گذاری روی پیدایش یک کارگاه عکاسی و تدوین عکس ایده قباحت نباشد. داشتن چنین استودیویی می تواند اعتبار شما را در صنعتتان بالاتر ببرد. با این وجود، اگر نمی خواهید خودتان تصویربرداری را پهلو عهده بگیرید، بهتر است از بنگاه های روابط اشتراکی که درون این زمینه فعالیت می کنند، کمک بگیرید تا تجهیزات مرطوب خویشتن را نسبت به رقبا را کنید.

دایره بازرگانی ایسنا با توکل پهلو ۲۰ سال سابقه حرفه ای رسانه ای درون فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان تصرف وکار می توانند به منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و گستردن رپورتاژ آگهی داخل ایسنا با شماره های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ وفاق بگیرند.

انتهای رپرتاژ آگهی