قاعده ۱۵ دقیقه و تأثیر معجزه آسای آن درون دستیابی به اهداف

عمر بوسیله خودی خود قوانین و مقرراتی دارد که دیر یا مهلت به آن ها عادت می کنیم. به خودمان که می آییم، می بینیم سال هاست بوسیله آن ها پایبند بوده ایم و اجرایی کردن شان شده جزو لاینفک زندگی یومیه مان. درون این میان قوانین دیگری همچنین هستند که به اشتباه برحسب الگوبرداری نادرست یا طریق های بی محور و بی ربط در زندگی مان ساری شده اند. چه بسا اهدافی تو زندگی داریم که تا داخل عادت های روزانه مان جایی برایشان باز نکنیم، مشت کشف کردن به آن ها میسر نخواهد شد. داخل این میان، ضابطه ۱۵ دقیقه، یکی از بهینه طرز های امکان پذیر بخاطر دگرگونی و اصلاح قاعده های نادرست است. چنانچه به مباحث توسعه فردی علاقه مند هستید یا می خواهید با قاعده ۱۵ دقیقه بیشتر آشنا شوید، این مطلب را با دقت بخوانید و نصیحت های آن را داخل عمر روزانهٔ خود بوسیله کار ببندید.

حتما بخوانید:۱۲ قانون زندگی که برای رسیدن به موفقیت باید بدانیدقانون ۲۰/۸۰ برای بهبود نصیب وری و مدیریت زمانقانون مورفی چیست و چطور می توان با آن مقابله کرد؟

ساموئل اسمایلز، شاعر، رسا شناس و نویسندهٔ تاریخچه «اعتمادبه نفس» که یکی از عمده ترین تاریخ های روانشناسی است، قانون ۱۵ دقیقه را یکی از بهینه روش های ممکن برای جایگزین کردن طریق های پسندیده به جای ضابطه های نادرست و مهم تر از همه، راهی بخاطر رسیدن به اهداف موردنظر می داند. اسمایلز باور دارد که اتکا به این قانون، می تواند تغییرات کوچک و در درازمدت، تغییرات بزرگی ایجاد کند و آخر بوسیله اصلاح بی تا و همچنین جامعه بینجامد. اولویت هایتان را بشناسید

درون اولین گام برای پیاده سازی قانون ۱۵ دقیقه باید اولویت هایتان را بشناسید. تقدم ها همان دستور کار ها و کارهایی هستند که فراغت است شما را بوسیله هدفی که دارید برسانند. بخاطر این حکم به یک دفترچهٔ یادداشت نیاز دارید که اهداف گوناگون را روی آن بنویسید و رادیکال ترین آن ها را بوسیله عنوان همان رجحان در نظر بگیرید. حالا باید یکروز ۱۵ دقیقه برای این تقدم ها وقت بگذارید و در دفترچه یادداشت کنید. هر روز باید موافق برنامه پیش بروید عاری آنکه حتی یک روز درون آن ایست بیندازید.

به مرور زمان، وقتی بوسیله دفترچهٔ یادداشت خویشتن نگاه می کنید، می بینید که روزهاست یک کار تکراری را داخل زمان مشخصی ایفا داده اید و حالا ادا آن کار برایتان عادت شده است. چنانچه به ضرب و زورِ دفترچهٔ یادداشتِ روزمره هم نباشد، به صورت اختیاری (از روی طریق) برای عمل کارتان ۱۵ دقیقه زمان می گذارید. ۱۵ دقیقه، زمان یدکی حلق! گاهی حتی عبور زمان در ۱۵ دقیقه احساس نمی شود. ولی این مدت زمان کوتاه می تواند برای شما همان زمان طلایی باشد و شما را به مرام تان برساند. کافی است روزهای فاتحه روی اجرای قاعده ۱۵ دقیقه پافشاری کنید تا پس از مدتی، تأثیر آن را روی عمر فردی، اجتماعی، کار، تحصیل و… ببینید. مثال هایی بخاطر طریق ۱۵ دقیقه

برای اینکه شیوه ۱۵ دقیقه را بهتر حساسیت کنید و عقیده داشته باشید که تکرار کارهای کوچک می تواند بخشی از شخصیت شما را بسازد، چند مثال میسر می زنیم: شیوه ۱۵ دقیقه و تناسب قد

این روزها همگی به دنبال کشف متد هایی برایکاهش اندازه یا حفظ تناسب هیکل هستند. به همین دلیل، به انواعرژیم های غذایی و کلاس های ورزشی رومی آورند. این درون حالی است که پیاده روی برای دلگشا فرم نگه داشتن بدن و سوزاندن روغن های مازاد بیشترین تأثیر را دارد. نتایج پژوهش های پزشکان حوزهٔ اشتی و تغذیه علامت می دهد که چنانچه فرد روزانه ۱۵ دقیقه به رخ مستمر پیاده روی کند، تماشایی تأثیر مثبت آن کنار سلامتی، شادابی و استواری روحیه اش خواهد بود. البته پیاده روی باید هر روز با ریتمی نسبتا نوک تیز انجام شود تا فرد عصاره کند و با تغییر ضربان قلب، فرایند چربی سوزی اول شود. تأثیر این پیاده روی تو کشش هفته از ۲ بار جناب در باشگاه ورزشی بیشتر است. شیوه ۱۵ دقیقه و یادگیری زبان

روزی ۱۵ دقیقه را بوسیله پرورش کلمه انگلیسی یا هر زبان دیگری که دل تان می خواهد خاص دهید. در این زمان کوتاه می توانید چند لغت حفظ کردن کنید؛ یک قانون گرامری را تمرین کنید خواه یک اصطلاح را تکرار کنید. تأثیر این ۱۵ دقیقه ها در یک هفته (بدون آنکه نفقه ای پرداخته باشید) از یک جلسه محضر در کلاس آموزشی بهتر و ماندگارتر است. ضابطه ۱۵ دقیقه و صرفنظر عادت های سلبی

اگر یک قانون سلبی آزاردهنده دارید که می خواهید آن را ترک کنید، روزی ۱۵ دقیقه بوسیله آن و نتایج ویرانگری که بر زندگی خودتان یا سایرین داشته است، خاطر کنید. روزهای بعد علاوه بر فکرکردن به آن عادت منفی، مجاهدت کنید داخل این ۱۵ دقیقه فرمان مثبتی اجرا دهید. برای نمونه، اگر روال بوسیله جویدن ناخن، سیگارکشیدن یا تکان دادن پاها خواه هر طریق نادرست دیگری دارید، روزمره ۱۵ دقیقه به این فکر کنید که با این حکم چقدر به سلامتی خودتان و دیگران آسیب رسانده اید. برای زین عادت، اندوه زمان که به آن فکر می کنید سقز بجوید؛ تاریخچه بخوانید؛ موسیقی دلخواه تان را بشنوید و… درون این صورت، پس از چندین روز با پذیرش اثرات مخرب قانون های منفی، آن ها را با رضایت طولانی ترک خواهید کرد. ضابطه ۱۵ دقیقه و تقویت عملکرد عدد

روزی ۱۵ دقیقه را به استقامت و درگیرکردن سلول های خاکستری مغز اختصاص بدهید. برای این کار کافی است روزی ۱۵ دقیقه تاریخ بخوانید یا یک مشق ریاضی محلول کنید. بخاطر محاسبات یومیه از ماشین حسابِ تلفن همراه تان مصرف نکنید. تقلا کنید خاطره ای دور را با جزئیات طولانی به یاد بیاورید و کارهایی از این قبیل که سلول های خاکستری مغز را اسیر می نرم. با این کارها، قدرت پرورش تان بالا می رود و عدد عملکرد سریع تازگی خواهد یافت. هواخواه الحاق شنبهٔ فرضی نمانید

سند اجرایی روال ۱۵ دقیقه تو این است که هیچ عذر ای برای خلق کردن تغییرات و رسیدن به اهداف پذیرفته زدودن. دیگر نمی توانید با گفتن یکسره هایی شبیه اینکه «وقت ندارم»، «پول کافی ندارم»، «فضای مناسب ندارم»، «حوصله ندارم» یا اینکه «این برنامه با فلان امر تداخل دارد» و… از زیر بار وقت و کارمایه گذاشتن برای بزمین نشستن بوسیله اهداف شانه خالی کنید.

کافی است روزهای فاتحه همت کنید و زیر هر شرایطی ۱۵ دقیقه برای هدفی که در طریق دارید وقت بگذارید و درون همان پیش نویس یادداشت بنویسید. با خودتان صادق باشید و ببینید که هر روز چقدر بخاطر تماشای برنامه های بی فایده نفس می گذارید؛ چقدر زمان صرف گشتن داخل فضای رمزی می کنید بدون آنکه واکنش ای داشته باشد؛ پیش از اینکه واقعا احتیاج به قرار داشته باشید چقدر نفس صرف کردن درازکشیدن تو تختخواب کرده اید و زمان های بی حساب دیگری که بی سبب از مشت داده اید در حالی که می توانید تعداد یدکی از ۱۵ دقیقه ها برای اجرای این قانون بافایده به نفع خودتان از دل یک روز معمولی بیرون بکشید. حالا که با این قانون بی خسارت و کم هزینه آشنا شدید، این گوی و این هم میدان. از همین فردا مشت به امر شوید و منتظر رسیدن شنبهٔ فرضی نمانید. در ادامه بخوانید: ۶ قانون زرین موفقیت

مجموعه صوتی رازهای موفقیت موفقیت چیزی سوا رعایت یک سری اصول و مشق مداوم آنها نیست

مشاهده علیه