چگونه از عمر لذت ببریم و در هر حین خوشحال باشیم؟

بسیاری از ما فکر می کنیم، برای بشاش بودن داخل هر وقت از زندگی خود باید قاعده ها و روال معمولی مان را دگرگونی بدهیم یا حساب بانکی پرپولی داشته باشیم. موضوع واقعی این محو که ما در عمر خود دلایل کافی برای شاد وجود داشتن نداریم، داستان پا بر جا آن است که یاد بگیریم چگونه از زندگی کیف ببریم؟ این موضوع یک احاطه است و آموختن آن مانند هر مهارت دیگری به تمرین و تداوم حاجت دارد. در حال حاضر، همهٔ آن چیزی که بخاطر لذت بردن از زندگی مورد نیاز است، در اختیار اغلب ما فراغت دارد و حقیقی ترین موضوع برای لذت بردن از زندگی، روش ترجیح بندی ماست. اکنون بیایید به سوالِ «چگونه از عمر کیف ببریم؟» این طور پاسخ دهیم: برای لذت بردن از عمر باید اقتدار ترجیح بندی کارها را براساس میزان جلال آن ها به مشت آوریم.

حتما بخوانید:۲۰ گونه برای اینکه همیشه بشاش باشیدچگونه شاد باشیم و شاد عمر کنیم۱۱ طریق افرادی که واقعا عاطفه خوشحالی می کنند چگونه از عمر کیف ببریم؟

متعدد از افراد، همیشه بوسیله قفا راه هایی برای لذت بردن از عمر و داشتن احساس خوشحالی هستند. ما داخل این مقاله می خواهیم دربارهٔ ۲۵ سیاق ساده برای بیشتر لذت بردن از زندگی، گپ کنیم. پس بخاطر لذت بردن از زندگی، باید از همین امروز اول کنیم و زمان را از دست ندهیم. ۱. روی خودمان تمرکز کنیم

ما همواره در معرض توصیه ها و نظرات سایرین قرار داریم. دیگران همیشه به انتقال تجربیات و نظرات خود و تأکید بر درست بودن آن ها علاقه مند هستند. البته در نهایت، تمامی تصمیمات و عواقب تفویض هایمان بر عهدهٔ خودمان خواهد حیات. پس باید روی خودمان تمرکز کنیم و بهترین مسیرها را برای پیش بازی کردن اهداف مان انتخاب کنیم. ۲. زمانی را به صبر اختصاص دهیم

در زمان های چالش برانگیز زندگی، بهتر است زمانی را به استراحت شخصی ویژه دهیم. استراحت، بهترین و مؤثرترین حکم برای بازگشت به خود و بازیابی دوبارهٔ انرژی های ازدست رفته است. ۳. از اخبار امساک کنیم

افتادن در تله اخبار متجاوز آسان است و تحت تأثیر درام های عمومی قرار گرفتن، از آن بی آرامی راحت مرطوب است. بهتر است مطمئن باشیم اگر اخبار را پیگیری نکنیم، باز هم از مهم ترین رویدادها بی خبر نخواهیم ماند. پس بهتر است با لمحه گذاشتن روی اخبار مختلف، کارمایه و زمان ارزشمند خود را متجاوز از این ها هدر ندهیم و برای موارد بنیادی تر و تأثیرگذارتری وقت صرف کنیم. ۴. ارتباطات مثبت خود را گسترش دهیم

برای کیف بردن از زندگی، می توانیم زمانی را به ساختن روابط مثبت با همسر، قوم و دوستان خود خاص دهیم. باید افرادی را روشن کنیم که باعث ارتقای زندگی ما می شوند و انرژی خودمان را روی برقراری وابستگی با این افراد متمرکز کنیم. ۵. با افراد جدید ملاقات کنیم

وقتی می خواهیم بوسیله سوال «چطور خوشحال باشیم و چگونه از زندگی لذت ببریم» پاسخ دهیم، درون قدم مطلع باید به آسان ترین و در دسترس ترین راه ها برای لذت بردن از زندگی فکر کنیم. زندگی داخل جمع، یکی از نیازهای اساسی انسان است. بنابراین ملاقات و آشنایی با افراد جدید، باعث بهبود روحیه انسان می شود. وقتی با افراد متاخر ملاقات می کنیم، احتیاج ما برای آستان تو جامعه برطرف می شود و با ایده ها و دیدگاه های جدید آشنا می شویم. ۶. جا های جدید را کشف کنیم

برای آشنایی بیشتر با فرهنگ های مختلف دنیا و کسب تجربه های متنوع، می توانیم بوسیله مکان های جدید سفر کنیم و درباره فرهنگ سرزمین های جدید اطلاعات کسب کنیم. ۷. آرزوهای خویشتن را تو قالب فهرستی بنویسید

زمانی که در ذهن خود، بخاطر رسیدن به هدفی دستور کار ریزی می کنیم، قصد عروج به مکانی را داریم، ایدهٔ خرید کالایی را در ذهن مان می پرورانیم و خواه می خواهیم شرایط خاصی را برای روزهای آیندهٔ خویشتن فرآهم کنیم، بهتر است فهرستی تمهید کنیم و تمام این موارد را به این سیاهه افزودن کنیم. داشتن لیستی از آرزوها و رویاها به ما کمک می کند تا هیچ لحظه آن ها را فراموش نکنیم و متصل برای الحاق به آن ها تلاش کنیم. تلاش برای بزمین نشستن بوسیله رویاها، باعث لذت بردن از زندگی می شود. حتما بخوانید: برنامه ریزی بخاطر زندگی بهتر با چند وصیت ای که حتما باید بدانید ۸. بوسیله قفا تحقق آرزوهایمان باشیم

باید به خودمان قول بدهیم که هر سال بعضی از آرزوهای فهرست خویشتن را بوسیله انجام برسانیم. به این ترتیب عاطفه خواهیم کرد که رویاهایمان به سرانجام رسیده اند و درون مرحله آرزو باقی نمانده اند. انجام این کار تأثیر یدکی بر کیف بردن از زندگی دارد. ۹. پول خود را برای کسب تجربیات جدید هزینه کنیم

تصرف تجربیات جدید، خاطرات منحصربه فردی برای ما می سازد و بوسیله عمر مان معنا می بخشد. با نگه داشتن دارایی هایمان و تپش از خرج کردن آن ها، فرصت تصرف تجربیات و لذت های جدید را از دست می دهیم. ۱۰. لوازم به دردنخور خویشتن را دور بیندازیم

تجمع و درهم برهمی های فیزیکی، یکی از عوامل ایجاد اختلالات فکری است. باید اطراف خود را از رخت اضافی خلوت کنیم و وسایل به دردنخور خود را دور بیندازیم. این فرمان باعث احساس آرامش ما می شود. ۱۱. زمانی را به قدردانی و شکر اختصاص دهیم

بهتر است هر روز سه دلیلی را که باعث فرح و رضایتِ تفکر ما می شوند، در چرک نویس ای بنویسیم و به فکر کردن آن، از خدا سپاسگزاری کنیم. عاطفه قدردانی به ما معاون می کند، هر روز بیشتر از گذشته روی داشته های خویشتن تمرکز کنیم و برای آن ها بشاش باشیم. ۱۲. دلایل ولخرجی لحظه خود را مطالعه کنیم

شاید بخاطر شما هم پیش بیاید که تو پایان یک روز، از سریع عبور کردن زمان شگفتی کرده باشید و هیچ یک از کارهایتان پیش نرفته باشد. بخاطر آنکه با این شرایط مواجه نشویم، بهتر است روی وقت گذرانی های خود احساساتی باشیم. با تجسس زمان هایی که در کشش روز بوسیله هر طرز کار اختصاص داده ایم، می توانیم بدانیم که بیشتر اوقات ما در طول هفته صرف کردن چه فعالیتی شده است. زمانی که دربارهٔ وقت گذرانی های خود آگاه شویم، بهتر می توانیم برای وقت هایمان برنامه ریزی کنیم. ۱۳. برگزینی های خود را آگاهانه ارتکاب دهیم

هیچگاه کس داخل زندگی، آن قدر عمر ندارد که هر چیزی را خودش تجربه یواش و زندگی را دقیقا آن طوری بسازد که دلش می خواهد. بنابراین بهتر است برای انجام کارها و نیکوترین انتخاب ها، آگاهانه و کنجکاو غرض بگیریم. مسئولیت زندگی هر کس به طور کامل برعهده خودش است، پس برای ابداع نیکوترین شرایط، باید داخل تفویض هر موضوعی دقیق و آگاه باشیم. ۱۴. بخاطر توسعه محدودیت خود سعی کنیم

هر قدر خودآگاه تر باشیم و متکی به لحظه بیشتری داشته باشیم، رضایت درونی بیشتری خواهیم داشت. بررسی کتاب هایی که موضوعات متنوعی دارند، بوسیله ما کمک می درنگ تا خود را بیشتر بشناسیم و تو جهت توسعه ویژگی قدم برداریم. ۱۵. به یاد داشته باشیم که هر احساسی گذراست

اصلی ترین موضوع بخاطر شعور چگونگیِ لذت بردن از زندگی، پذیرش این واقعیت است که باور کنیم، هیچگاه کس تو همه زمان ها ۱۰۰٪ خوشحال نیست. تو زمان های پرچالش زندگی، باید بوسیله یاد داشته باشیم، زندگی پر از ارتفاع و پایین و ناهمواری است و همهٔ احساسات گذرا هستند. ۱۶. موفقیت هایمان را جشن بگیریم

در یک جامعهٔ هدف محور روبیدن از گامی به گام بالاتر و توفیق در یک مسیر بسیار آسان است، ولی اغلب هیچ کس مزهٔ موفقیت را نمی چشد. برای داشتن انگیزه و کیف بردن از زندگی، باید برای توفیق های خویشتن جشن بگیریم؛ هر چند آن توفیق ها کوچک باشند. درون زندگی نباید فقط روی به حاصل پیوستن تمرکز کنیم، بلکه بهتر است بوسیله کیف بردن از مسیر فکر کنیم. حتما بخوانید: تمرکز چیست؛ ۷ راهکار کاربردی که باعث افزودن تمرکز می شود ۱۷. از کوچک ترین اتفاقات و لحظات عادی غصه کیف ببریم

حتما نباید اتفاقات خاصی بیفتد که ما احساس خوشحالی داشته باشیم و از زندگی لذت ببریم. همه ثانیه های زندگی ناب هستند و اگر با نگاهی متفاوت به آن ها نگاه کنیم، از بدیهی ترین نفس ها نیز لذت خواهیم برد. ۱۸. ذهن آگاهی را مشق کنیم

وقتی احساسات خویشتن را بشناسیم و از چگونگی اتفاقات اطراف مان آگاه باشیم، وضع مؤثری برای خارج کردن نگرانی ها و استرس ها از ذهن خود پیدا کرده ایم. این امر باعث می شود، به عمر حقیقی بازگردیم و خوشحالی را در عمر حقیقی خودمان تجربه کنیم. با یادگیری و مشق حافظه آگاهی می توانیم احساس بهتری درون زندگی داشته باشیم. ۱۹. خارج از ساختمانی به گشت وگذار بپردازیم

برای خوب شدن حال و احوال مان، می توانیم از خانه خارج بزنیم و وزش توفان و تابیدن نور خور روی پوست خویشتن را عاطفه کنیم. هوای تازه به بازیابی روحیه ما دستیار می نرم و با تابش آفتاب، غشا مان ویتامین D کافی جذب می کند. ۲۰. نظر خود را به صراحت مطرح کنیم

زمانی که از گفتن افکار و عقاید خویشتن می ترسیم و نمی توانیم دیدن خویشتن را دربارهٔ مسائل متنوع تقریر کنیم، یعنی به خودمان تکیه نداریم. صحبت کردن دربارهٔ افکار، عقاید و خواسته هایمان شاید در قدم اول ناراحت کننده باشد، اما در تمام مدت باعث لذت ما از زندگی خواهد شد. ۲۱. لحظات خوش را ثبت کنیم

برای داشتن احساسات خوش، می توانیم عکس های قدیمی، مجلات محبوب و نقاشی های دوران مختلف زندگی خود را ثبت و محافظت کنیم. این کار خاطرات و لحظات خوب را داخل ذهن مان زنده می کند و باعث ایجاد فرح درونی می شود. ۲۲. فعال باشیم

عمل تمرینات و حرکات ورزشی یومیه باعث آزاد شدن اندورفین تو بدن ما و باعث کاهش دردهای بدن به نعوظ طبیعی می شود. تمرینات فیزیکی نیز باعث کاهش ابراز استرس در بدن مان می شود. ۲۳. یادگیری را امتداد دهیم

داشتن هدف و اختصاص لحظه بخاطر کشف موضوعات جدید، باعث داشتن احساس خوب می شود و ما را به طور مؤثر سرگرم می نرم. به هرحال هیچگاه لمحه نمی دانیم قفا کردن علایق و کشف چیزهای متاخر ما را به کدام سمت وسو می برد. ۲۴. مهربانی را مشق کنیم

هنگامی می توانیم با سایرین مشفق باشیم، که داخل نخست یاد بگیریم با خودمان مهربان باشیم. حتی درون سخت ترین شرایط، مهربان بودن و بخشندگی، باعث احساس خوشایندِ بی تا می شود. ۲۵. فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه انجام بدهیم

آستان در فعالیت های داوطلبانه و آدم دوستانه، به زندگی ما معنا می دهد. فداکار فعالیت های داوطلبانه، هر چند که جالب و ترس انگیز نباشند، اما باز هم باعث خلق کردن احساسی خوشایندی درون ما خواهند شد و همین موضوع بوسیله ما کمک می کند تا هر چه بیشتر از زندگی خویشتن لذت ببریم. داخل امتداد بخوانید: ۲۰ ویژگی رفتاری که برای خوشحال وجود داشتن نیاز دارید داشته باشید

مقالات صوتی

کلکسیون صوتی مثبت اندیشی و شادی مثبت اندیشی را بوسیله خویشتن هدیه دهید. چیزی که بیش از همه برای خوشبختی بوسیله آن حاجت داریم.

مشاهده محصول

مقالات صوتی

مجموعه صوتی رازهای موفقیت توفیق چیزی سوا مراعات یک سری اصول و محک مداوم آنها زدودن

مشاهده میوه