چگونه از زندگی لذت ببریم و در هر لمحه خوشدل باشیم؟

بسیاری از ما اندیشه می کنیم، بخاطر خوشحال وجود داشتن در هر دم از عمر خود باید عادت ها و روال عادی مان را تغییر بدهیم یا حساب بانکی پرپولی داشته باشیم. موضوع واقعی این نیست که ما در زندگی خود دلایل کافی برای شاد وجود داشتن نداریم، ادبیات واقعی آن است که یاد بگیریم چگونه از زندگی لذت ببریم؟ این موضوع یک مهارت است و آموختن آن شبیه هر مهارت دیگری به مانور و تداوم نیاز دارد. در حال حاضر، همهٔ آن چیزی که برای لذت بازی کردن از عمر مورد احتیاج است، در وارستگی اغلب ما قرار دارد و واقعی ترین موضوع برای کیف بردن از زندگی، روش تقدم بندی ماست. اکنون بیایید بوسیله سوالِ «چگونه از زندگی لذت ببریم؟» این طور پاسخ دهیم: برای لذت بردن از زندگی باید اقتدار تقدم بندی کارها را براساس میزان اهمیت آن ها به مشت آوریم.

حتما بخوانید:۲۰ روش برای اینکه قدیم خوشدل باشیدچگونه شاد باشیم و مسرور زندگی کنیم۱۱ عادت افرادی که واقعا احساس فرح می کنند چگونه از زندگی کیف ببریم؟

خیلی از افراد، ابد بوسیله دنبال متد هایی برای لذت بردن از زندگی و داشتن احساس خوشحالی هستند. ما درون این مقاله می خواهیم دربارهٔ ۲۵ نحو ساده بخاطر بیشتر لذت بازی کردن از زندگی، مصاحبت کنیم. پس بخاطر لذت بردن از زندگی، باید از همین امروز شروع کنیم و زمان را از دست ندهیم. ۱. روی خودمان تمرکز کنیم

ما همواره در معرض اندرز ها و نظرات دیگران قرار داریم. دیگران همیشه بوسیله انتقال تجربیات و نظرات خویشتن و تأکید بر ثابت قدم بودن آن ها دلبستگی مند هستند. البته تو نهایت، تمامی تصمیمات و عواقب تفویض هایمان بر عهدهٔ خودمان خواهد وجود. پس باید روی خودمان تمرکز کنیم و بهترین مسیرها را برای پیش بردن اهداف مان انتخاب کنیم. ۲. زمانی را به راحتی ویژه دهیم

در زمان های چالش برانگیز زندگی، بهتر است زمانی را به استراحت شخصی ویژه دهیم. استراحت، بهترین و مؤثرترین حکم برای بازگشت به خود و بازیابی دوبارهٔ انرژی های ازدست رفته است. ۳. از اطلاع دادن امساک کنیم

افتادن داخل تله اطلاع دادن بسیار آسان است و پایین تر تأثیر نمایشنامه های عمومی راحتی گرفتن، از آن حزن راحت تیز است. بهتر است تامین باشیم اگر اخبار را پیگیری نکنیم، باز حزن از مهم ترین رویدادها بی شناسایی نخواهیم ماند. پس بهتر است با نفس گذاشتن روی اخبار مختلف، کارمایه و زمان ارزشمند خود را متجاوز از این ها هدر ندهیم و برای موارد مهم تر و تأثیرگذارتری وقت صرف کردن کنیم. ۴. ارتباطات مثبت خود را اتساع دهیم

بخاطر لذت بازی کردن از زندگی، می توانیم زمانی را بوسیله ایجاد روابط مثبت با همسر، خانواده و دوستان خویشتن خاص دهیم. باید افرادی را پیدا کنیم که باعث ارتقای عمر ما می شوند و انرژی خودمان را روی برقراری ارتباط با این افراد متمرکز کنیم. ۵. با افراد متاخر ملاقات کنیم

وقتی می خواهیم به پرسیدن «چطور خوشحال باشیم و چگونه از عمر لذت ببریم» پاسخ دهیم، درون قدم شروع باید بوسیله آسان ترین و تو دسترس ترین اسلوب ها برای لذت بازی کردن از زندگی فکر کنیم. زندگی تو جمع، یکی از نیازهای عمده آدم است. بنابراین بازدید و آشنایی با افراد جدید، باعث بهبود روحیه انسان می شود. وقتی با افراد جدید ملاقات می کنیم، نیاز ما بخاطر محضر در اجتماع برطرف می شود و با ایده ها و دیدگاه های جدید آشنا می شویم. ۶. جا های جدید را کشف کنیم

برای آشنایی بیشتر با فرهنگ های مختلف گیتی و کسب تجربه های متنوع، می توانیم به مکان های جدید سیر تکاملی کنیم و درباره فرهنگ سرزمین های متاخر اطلاعات کسب کنیم. ۷. آرزوهای خود را درون قالب فهرستی بنویسید

زمانی که داخل ذهن خود، بخاطر رسیدن به هدفی برنامه ریزی می کنیم، مشیت سفر بوسیله مکانی را داریم، ایدهٔ بیع کالایی را در حافظه مان می پرورانیم و خواه می خواهیم شرایط خاصی را برای روزهای آیندهٔ خود فرآهم کنیم، بهتر است فهرستی تهیه کنیم و تمام این موارد را به این فهرست اضافه کنیم. داشتن لیستی از آرزوها و رویاها بوسیله ما کمک می درنگ تا هیچگاه لحظه آن ها را فراموش نکنیم و همواره برای رسیدن بوسیله آن ها تلاش کنیم. تکاپو برای رسیدن به رویاها، باعث لذت بازی کردن از زندگی می شود. حتما بخوانید: برنامه ریزی بخاطر زندگی بهتر با چند وصیت ای که حتما باید بدانید ۸. بوسیله دنبال شکل پذیری آرزوهایمان باشیم

باید به خودمان تعهد بدهیم که هر سال تعدادی از آرزوهای فهرست خویشتن را به اجرا برسانیم. به این نظم عاطفه خواهیم کرد که رویاهایمان به اختتام رسیده اند و در وهله آرزو باقی نمانده اند. اجرا این امر تأثیر زیادی بر لذت بردن از زندگی دارد. ۹. پول خود را برای کسب تجربیات جدید خرج کنیم

تصرف تجربیات جدید، خاطرات منحصربه فردی برای ما می سازد و بوسیله زندگی مان معنا می بخشد. با نگه داشتن دارایی هایمان و ترس از نفقه کردن آن ها، فرصت تصرف تجربیات و لذت های متاخر را از مشت می دهیم. ۱۰. لوازم به دردنخور خود را دور بیندازیم

شلوغی و ناجور برهمی های فیزیکی، یکی از عوامل ایجاد اختلالات روحی است. باید اطراف خویشتن را از لوازم اضافی معقول کنیم و وسایل به دردنخور خود را دور بیندازیم. این فرمان باعث احساس آرامش ما می شود. ۱۱. زمانی را به قدردانی و شکر ویژه دهیم

بهتر است هر روز سه دلیلی را که باعث خوشحالی و رضایتِ پندار ما می شوند، تو دفترچه ای بنویسیم و به پندار آن، از رب شکر کنیم. احساس قدردانی بوسیله ما کمک می کند، هر روز بیشتر از گذشته روی داشته های خود تمرکز کنیم و برای آن ها خوشحال باشیم. ۱۲. دلایل ولخرجی ثانیه خود را بررسی کنیم

شاید برای شما بی قراری پیش بیاید که در پایان یک روز، از کندرو گذشتن زمان تعجب کرده باشید و هیچ یک از کارهایتان پیش نرفته باشد. برای آنکه با این وضعیت مواجه نشویم، بهتر است روی ثانیه گذرانی های خود حساس باشیم. با بررسی زمان هایی که در کشش روز به هر طرز کار ویژه داده ایم، می توانیم بدانیم که بیشتر اوقات ما در طول هفته صرف کردن چه فعالیتی شده است. زمانی که دربارهٔ وقت گذرانی های خود آگاه شویم، بهتر می توانیم بخاطر دم هایمان برنامه ریزی کنیم. ۱۳. انتخاب های خود را آگاهانه عمل دهیم

هیچگاه کس در زندگی، آن احترام عمر ندارد که هر چیزی را خودش تجربه کند و زندگی را دقیقا آن طوری بسازد که دلش می خواهد. بنابراین بهتر است برای انجام کارها و بهینه تفویض ها، آگاهانه و دقیق غرض بگیریم. مسئولیت زندگی هر کس به طور طولانی برعهده خودش است، پس برای ساختن بهترین شرایط، باید داخل انتخاب هر موضوعی نکته سنج و آگاه باشیم. ۱۴. بخاطر توسعه فردی خود تلاش کنیم

هر ناموس خودآگاه تیز باشیم و اعتماد به لمحه بیشتری داشته باشیم، رضایت خفیه بیشتری خواهیم داشت. مطالعه کتاب هایی که موضوعات متنوعی دارند، به ما دستیار می درنگ تا خویشتن را بیشتر بشناسیم و تو جهت توسعه فردی قدم برداریم. ۱۵. به یاد داشته باشیم که هر احساسی گذراست

حقیقی ترین موضوع بخاطر فهم چگونگیِ لذت بردن از زندگی، پذیرش این واقعیت است که باور کنیم، هیچ کس در همه زمان ها ۱۰۰٪ خوشحال نیست. در زمان های پرچالش زندگی، باید به یاد داشته باشیم، زندگی پر از بالا و پایین و نرم شدن است و همهٔ احساسات گذرنده هستند. ۱۶. موفقیت هایمان را جشن بگیریم

داخل یک جامعهٔ کمال مطلوب پایه روبیدن از گامی به شلنگ بالاتر و توفیق در یک دست خط بسیار آسان است، ولی اغلب هیچ کس مزهٔ موفقیت را نمی چشد. برای داشتن انگیزه و لذت بردن از زندگی، باید برای موفقیت های خویشتن جشن بگیریم؛ هر چند آن موفقیت ها کوچک باشند. تو زندگی نباید فقط روی به نتیجه رسیدن تمرکز کنیم، بلکه بهتر است به کیف بازی کردن از سطر خیال کنیم. حتما بخوانید: تمرکز چیست؛ ۷ راهکار کاربردی که باعث افزایش تمرکز می شود ۱۷. از کوچک ترین اتفاقات و لحظات معمولی تیمار لذت ببریم

حتما نباید اتفاقات خاصی بیفتد که ما عاطفه شادمانی داشته باشیم و از زندگی کیف ببریم. همه وقت های عمر ناب هستند و چنانچه با نگاهی متفاوت به آن ها نگاه کنیم، از بدیهی ترین لحظه ها نیز کیف خواهیم برد. ۱۸. حافظه آگاهی را تمرین کنیم

وقتی احساسات خویشتن را بشناسیم و از چگونگی اتفاقات اطراف مان آگاه باشیم، راه مؤثری بخاطر بیرون کردن نگرانی ها و استرس ها از حافظه خود روشن کرده ایم. این فرمان باعث می شود، به زندگی واقعی بازگردیم و شادمانی را در عمر اصلی خودمان تجربه کنیم. با فراگیری و تمرین ذهن آگاهی می توانیم احساس بهتری در زندگی داشته باشیم. ۱۹. بیرون از خانه بوسیله گشت وگذار بپردازیم

برای خوب شدن حال و احوال مان، می توانیم از خانه بیرون بزنیم و وزش نسیم و تابش نور خور روی غشا خود را احساس کنیم. هوای نو به بازیابی روحیه ما دستیار می یواش و با شورعشق آفتاب، غشا مان ویتامین D کافی جذب می کند. ۲۰. دید خود را بوسیله صراحت مطرح کنیم

زمانی که از تفسیر کردن افکار و عقاید خویشتن می ترسیم و نمی توانیم نظر خویشتن را دربارهٔ مسائل مختلف اظهار کنیم، یعنی به خودمان اعتماد نداریم. صحبت کردن دربارهٔ افکار، عقاید و خواسته هایمان شاید در دامنه شروع ناراحت کننده باشد، ولی تو طولانی مدت باعث لذت ما از زندگی خواهد شد. ۲۱. لحظات دلگشا را ثبت کنیم

بخاطر داشتن احساسات خوش، می توانیم عکس های قدیمی، مجلات محبوب و نقاشی های عهد متنوع زندگی خود را ثبت و نگهداری کنیم. این کار خاطرات و لحظات خوب را درون ذهن مان زنده می کند و باعث ابداع فرح درونی می شود. ۲۲. کوشا باشیم

انجام تمرینات و حرکات ورزشی روزانه باعث آزاد شدن اندورفین تو بدن ما و باعث کاهش دردهای بدن بوسیله طور طبیعی می شود. تمرینات فیزیکی نیز باعث کاهش بروز استرس در بدن مان می شود. ۲۳. تدریس را امتداد دهیم

داشتن شعار و ویژه وقت برای کشف موضوعات جدید، باعث داشتن احساس خوب می شود و ما را به طور مؤثر سرگرم می کند. بوسیله هرحال هیچگاه وقت نمی دانیم عقب کردن علایق و کشف چیزهای جدید ما را به کدام سمت وسو می برد. ۲۴. نرمی را تمرین کنیم

هنگامی می توانیم با دیگران مشفق باشیم، که در ابتدا یاد بگیریم با خودمان رئوف باشیم. حتی داخل ابکی ترین شرایط، مهربان بودن و بخشندگی، باعث احساس خوشایندِ بی همتا می شود. ۲۵. فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه ارتکاب بدهیم

پیشگاه داخل فعالیت های داوطلبانه و آدم دوستانه، بوسیله زندگی ما معنا می دهد. فدایی فعالیت های داوطلبانه، هر چند که جالب و هیجان انگیز نباشند، اما باز غصه باعث خلق احساسی خوشایندی درون ما خواهند شد و همین موضوع به ما کمک می کند تا هر چه بیشتر از زندگی خویشتن کیف ببریم. در ادامه بخوانید: ۲۰ ویژگی رفتاری که برای خوشدل بودن حاجت دارید داشته باشید

مقالات صوتی

کلکسیون صوتی مثبت اندیشی و شادی مثبت اندیشی را بوسیله خود هدیه دهید. چیزی که متجاوز از همه برای خوشبختی به آن نیاز داریم.

مشاهده علیه

مقالات صوتی

مجموعه صوتی رازهای موفقیت موفقیت چیزی جز رعایت یک سری اصول و تمرین مداوم آنها محو

مشاهده ثمر