چگونه از زندگی لذت ببریم و در هر لحظه خوشدل باشیم؟

بسیاری از ما فکر می کنیم، بخاطر بشاش بودن تو هر حین از زندگی خود باید عادت ها و روال معمولی مان را تغییر بدهیم خواه شمار بانکی پرپولی داشته باشیم. موضوع اصلی این نیست که ما در عمر خود دلایل کافی برای شاد بودن نداریم، داستان حقیقی آن است که یاد بگیریم چگونه از زندگی لذت ببریم؟ این موضوع یک تسلط است و آموختن آن مانند هر احاطه دیگری به فتنه و تداوم نیاز دارد. در حال حاضر، همهٔ آن چیزی که برای لذت بردن از عمر تک احتیاج است، در اختیار اغلب ما قرار دارد و حقیقی ترین موضوع بخاطر لذت بردن از زندگی، روش اولویت بندی ماست. اکنون بیایید بوسیله سوالِ «چگونه از زندگی کیف ببریم؟» این نعوظ پاسخ دهیم: بخاطر کیف بردن از عمر باید توانایی رجحان بندی کارها را براساس مدل اهمیت آن ها به دست آوریم.

حتما بخوانید:۲۰ گونه برای اینکه قدیم بشاش باشیدچگونه مسرور باشیم و شاد عمر کنیم۱۱ قاعده افرادی که واقعا احساس شادمانی می کنند چگونه از عمر کیف ببریم؟

بی حد از افراد، قدیم بوسیله متعاقب وضع هایی برای لذت بردن از زندگی و داشتن عاطفه فرح هستند. ما در این مقاله می خواهیم دربارهٔ ۲۵ وضع ساده برای بیشتر لذت بردن از زندگی، صحبت کنیم. پس بخاطر کیف بردن از زندگی، باید از همین امروز فاتحه کنیم و زمان را از دست ندهیم. ۱. روی خودمان تمرکز کنیم

ما همواره تو معرض نصیحت ها و نظرات سایرین استراحت داریم. دیگران قدیم بوسیله انتقال تجربیات و نظرات خود و تأکید بر معتمد وجود داشتن آن ها فرع مند هستند. البته در نهایت، تمامی تصمیمات و عواقب انتخاب هایمان بر عهدهٔ خودمان خواهد وجود. پس باید روی خودمان تمرکز کنیم و بهترین مسیرها را برای پیش بردن اهداف مان تفویض کنیم. ۲. زمانی را به صبر اختصاص دهیم

تو زمان های چالش برانگیز زندگی، بهتر است زمانی را بوسیله راحتی شخصی اختصاص دهیم. استراحت، بهترین و مؤثرترین کار برای بازگشت به خود و بازیابی دوبارهٔ انرژی های ازدست رفته است. ۳. از اخبار دوری کنیم

افتادن داخل تله اعلام بیش آسان است و والا تأثیر درام های عمومی قرار گرفتن، از آن بی قراری مرده نمدار است. بهتر است تامین باشیم اگر اخبار را پیگیری نکنیم، باز بی قراری از مهم ترین رویدادها بی خبر نخواهیم ماند. پس بهتر است با لحظه گذاشتن روی اخبار مختلف، انرژی و زمان ارزشمند خود را بیش از این ها هدر ندهیم و برای موارد مهم نمدار و تأثیرگذارتری ثانیه صرف کنیم. ۴. ارتباطات مثبت خود را بسط دهیم

بخاطر لذت بازی کردن از زندگی، می توانیم زمانی را بوسیله ایجاد روابط مثبت با همسر، خانواده و دوستان خود اختصاص دهیم. باید افرادی را معین کنیم که باعث ارتقای عمر ما می شوند و انرژی خودمان را روی برقراری ارتباط با این افراد متمرکز کنیم. ۵. با افراد متاخر ملاقات کنیم

وقتی می خواهیم بوسیله پرسیدن «چطور خوشحال باشیم و چگونه از زندگی لذت ببریم» پاسخ دهیم، تو قدم مطلع باید بوسیله آسان ترین و در دسترس ترین رویه ها بخاطر لذت بردن از زندگی پندار کنیم. زندگی درون جمع، یکی از نیازهای اساسی انسان است. بنابراین ملاقات و آشنایی با افراد جدید، باعث گشایش روحیه انسان می شود. وقتی با افراد جدید ملاقات می کنیم، نیاز ما برای حضور در جامعه برطرف می شود و با ایده ها و دیدگاه های جدید آشنا می شویم. ۶. جا های جدید را کشف کنیم

برای آشنایی بیشتر با اتیکت های متنوع دنیا و تصرف تجربه های متنوع، می توانیم به مکان های متاخر سفر کنیم و درباره فرهنگ سرزمین های متاخر داده ها تصرف کنیم. ۷. آرزوهای خود را در قالب فهرستی بنویسید

زمانی که در ذهن خود، برای رسیدن به هدفی برنامه ریزی می کنیم، اراده سیر تکاملی به مکانی را داریم، ایدهٔ خرید کالایی را در ذهن مان می پرورانیم و یا می خواهیم شرایط خاصی را برای روزهای آیندهٔ خویشتن فرآهم کنیم، بهتر است فهرستی تهیه کنیم و طولانی این موارد را به این فهرست اضافه کنیم. داشتن لیستی از آرزوها و رویاها به ما معاون می کند تا هیچ دم آن ها را فراموش نکنیم و همواره بخاطر چسبیدگی به آن ها تلاش کنیم. جدیت بخاطر رسیدن بوسیله رویاها، باعث کیف بردن از زندگی می شود. حتما بخوانید: برنامه ریزی برای زندگی بهتر با چند سفارش ای که حتما باید بدانید ۸. بوسیله دنبال شکل پذیری آرزوهایمان باشیم

باید به خودمان شرط بدهیم که هر سال چندی از آرزوهای فهرست خویشتن را به انجام برسانیم. بوسیله این تزیین عاطفه خواهیم کرد که رویاهایمان به سرانجام روان اند و داخل مرحله آرزو پاینده نمانده اند. انجام این حکم تأثیر اضافی بر لذت بردن از زندگی دارد. ۹. پول خود را برای کسب تجربیات جدید خرج کنیم

کسب تجربیات جدید، خاطرات منحصربه ویژگی بخاطر ما می سازد و به زندگی مان معنا می بخشد. با نگه داشتن دارایی هایمان و ترس از نفقه کردن آن ها، فرصت تصرف تجربیات و لذت های جدید را از مشت می دهیم. ۱۰. کالا بوسیله دردنخور خویشتن را دور بیندازیم

شلوغی و متلاطم برهمی های فیزیکی، یکی از عوامل ابداع اختلالات فکری است. باید اطراف خود را از متاع زیادی خلوت کنیم و وسایل به دردنخور خود را دور بیندازیم. این حکم باعث احساس آرامش ما می شود. ۱۱. زمانی را به قدردانی و سپاس ویژه دهیم

بهتر است هر روز سه دلیلی را که باعث خوشحالی و رضایتِ تامل ما می شوند، در دفترچه ای بنویسیم و بوسیله خاطر آن، از خدا شکر کنیم. احساس قدردانی به ما کمک می کند، هر روز بیشتر از گذشته روی داشته های خود تمرکز کنیم و بخاطر آن ها خوشحال باشیم. ۱۲. دلایل اتلاف نفس خود را معاینه کنیم

شاید برای شما هم پیش بیاید که در ته یک روز، از سریع گذشتن زمان تعجب کرده باشید و هیچ یک از کارهایتان پیش نرفته باشد. بخاطر آنکه با این وضعیت مواجه نشویم، بهتر است روی وقت گذرانی های خود احساساتی باشیم. با وارسی زمان هایی که داخل طول روز به هر کار کننده ویژه داده ایم، می توانیم بدانیم که بیشتر اوقات ما در کشش هفته صرف کردن چه فعالیتی شده است. زمانی که دربارهٔ وقت گذرانی های خود آگاه شویم، بهتر می توانیم برای وقت هایمان برنامه ریزی کنیم. ۱۳. تفویض های خود را آگاهانه انجام دهیم

هیچ کس داخل زندگی، آن قدر عمر ندارد که هر چیزی را خودش تجربه درنگ و زندگی را دقیقا آن طوری بسازد که دلش می خواهد. بنابراین بهتر است برای ادا کارها و بهترین انتخاب ها، آگاهانه و دقیق تصمیم بگیریم. مسئولیت زندگی هر کس بوسیله طور کامل برعهده خودش است، پس بخاطر ایجاد بهترین شرایط، باید در تفویض هر موضوعی باریک بین و آگاه باشیم. ۱۴. بخاطر ترقی ویژگی خود تلاش کنیم

هر قدر خودآگاه برنده باشیم و تکیه به وقت بیشتری داشته باشیم، رضایت درونی بیشتری خواهیم داشت. معاینه تاریخ هایی که موضوعات متنوعی دارند، به ما کمک می کند تا خود را بیشتر بشناسیم و در علت توسعه ویژگی قدم برداریم. ۱۵. به یاد داشته باشیم که هر احساسی گذراست

حقیقی ترین موضوع برای فهم چگونگیِ لذت بردن از زندگی، پذیرش این واقعیت است که عقیده کنیم، هیچ کس داخل همگی زمان ها ۱۰۰٪ خوشحال نیست. درون زمان های پرچالش زندگی، باید بوسیله یاد داشته باشیم، زندگی لبریز از بالا و پایین و ناهمواری است و همهٔ احساسات سست هستند. ۱۶. موفقیت هایمان را جشن بگیریم

درون یک جامعهٔ کمال مطلوب محور رفتن از گامی بوسیله گام اعلی و موفقیت درون یک سطر متجاوز آسان است، ولی اغلب هیچگاه کس مزهٔ موفقیت را نمی چشد. برای داشتن انگیزه و لذت بردن از زندگی، باید برای موفقیت های خود جشن بگیریم؛ هر چند آن توفیق ها کوچک باشند. تو عمر نباید فقط روی به نتیجه چسبیدگی تمرکز کنیم، بلکه بهتر است به لذت بردن از مسیر فکر کنیم. حتما بخوانید: تمرکز چیست؛ ۷ راهکار کاربردی که باعث افزودن تمرکز می شود ۱۷. از کوچک ترین اتفاقات و لحظات معمولی هم لذت ببریم

حتما نباید اتفاقات خاصی بیفتد که ما احساس خوشحالی داشته باشیم و از زندگی کیف ببریم. همگی لحظه های عمر ناب هستند و اگر با نگاهی متفاوت به آن ها نگاه کنیم، از بدیهی ترین لحظه ها نیز کیف خواهیم برد. ۱۸. ذهن آگاهی را مشق کنیم

وقتی احساسات خود را بشناسیم و از چگونگی اتفاقات اطراف مان آگاه باشیم، اسلوب مؤثری بخاطر بیرون کردن نگرانی ها و استرس ها از حافظه خود روبرو کرده ایم. این فقره باعث می شود، به عمر پا بر جا بازگردیم و شادی را درون زندگی حقیقی خودمان تجربه کنیم. با یادگیری و تمرین حافظه آگاهی می توانیم احساس بهتری داخل زندگی داشته باشیم. ۱۹. بیرون از خانه بوسیله گشت وگذار بپردازیم

برای خوب شدن حال و احوال مان، می توانیم از خانه بیرون بزنیم و وزش نسیم و تابش نور خورشید روی پوست خود را احساس کنیم. هوای نو به بازیابی روحیه ما کمک می کند و با تابش آفتاب، پوست مان ویتامین D کافی جذب می کند. ۲۰. نظر خود را به صراحت مطرح کنیم

زمانی که از گفتن افکار و عقاید خود می ترسیم و نمی توانیم نظر خویشتن را دربارهٔ مسائل متنوع اظهار کنیم، یعنی بوسیله خودمان اعتماد نداریم. صحبت کردن دربارهٔ افکار، عقاید و خواسته هایمان شاید در شلنگ اول سراسیمه کننده باشد، اما در کامل مدت باعث لذت ما از عمر خواهد شد. ۲۱. لحظات خوش را ثبت کنیم

برای داشتن احساسات خوش، می توانیم عکس های قدیمی، مجلات محبوب و نقاشی های دوران مختلف زندگی خویشتن را ثبت و نگهداری کنیم. این کار خاطرات و لحظات خوب را درون ذهن مان حی می کند و باعث ساختن شادی درونی می شود. ۲۲. فعال باشیم

انجام تمرینات و حرکات ورزشی روزانه باعث آزاد شدن اندورفین در بدن ما و باعث کاهش دردهای بدن بوسیله طور غریزی می شود. تمرینات فیزیکی همچنین باعث کاهش بروز استرس در بدن مان می شود. ۲۳. درس را دنباله دهیم

داشتن شعار و اختصاص وقت بخاطر کشف موضوعات جدید، باعث داشتن احساس خوب می شود و ما را به طور مؤثر سرگرم می درنگ. به هرحال هیچگاه وقت نمی دانیم قفا کردن علایق و کشف چیزهای جدید ما را به کدام سمت وسو می برد. ۲۴. مهربانی را تمرین کنیم

هنگامی می توانیم با دیگران مهربان باشیم، که در مقدمه یاد بگیریم با خودمان مهربان باشیم. تا اینکه تو سخت ترین شرایط، مهربان بودن و بخشندگی، باعث عاطفه خوشایندِ فرد می شود. ۲۵. فعالیت های داوطلبانه و انسان دوستانه انجام بدهیم

درگاه درون فعالیت های داوطلبانه و مردم دوستانه، به زندگی ما معنا می دهد. فدایی فعالیت های داوطلبانه، هر چند که جالب و هیجان انگیز نباشند، اما باز هم باعث ایجاد احساسی خوشایندی درون ما خواهند شد و همین موضوع به ما کمک می نرم تا هر چه بیشتر از عمر خویشتن لذت ببریم. در ادامه بخوانید: ۲۰ فردی رفتاری که برای بشاش وجود داشتن احتیاج دارید داشته باشید

مقالات صوتی

مجموعه صوتی مثبت اندیشی و خوشحالی مثبت اندیشی را به خویشتن هدیه دهید. چیزی که متجاوز از همه برای خوشبختی بوسیله آن حاجت داریم.

مشاهده محصول

مقالات صوتی

مجموعه صوتی رازهای توفیق موفقیت چیزی مگر رعایت یک سری اصول و تمرین مداوم آنها نیست

مشاهده ثمر